" Ik wil mensen inspireren en goesting doen krijgen in een gezonde levensstijl "
Céline De Groote
Céline De Groote
" Ik ben tegen diëten, het zorgt voor een verlaging van je metabolisme "

Jouw doel is mijn expertise

Ik wil je gelukkig en gezond maken waarbij we je eetgewoontes aanpakken, gezondheid versterken en die kilo's/centimeters er eindelijk definitief af krijgen. Dat is mijn vak en expertise als voedingsdeskundige!

Geen dieetonzin, calorieën tellen of klassiek gedoe maar wel een lange termijn, lekkere en haalbare aanpak met blijvend gewichtsverlies en optimale gezondheid.

Wetenschap voorop

Na mijn opleiding voedingsdeskundige, sports nutritioniste en orthomoleculair therapeut startte ik mijn praktijk. Met mijn diploma's, ervaring, nauwe contacten met wetenschappers, profs en mijn onuitputtelijke leergierigheid heb ik een expertise opgebouwd die veel verder rijkt dan het klassieke voedingsadvies en dieet.

De voedings- en gezondheidspraktijk

Het symptoom is nooit het echte probleem. Behandel de oorzaak

Ik geef je graag praktisch advies op maat bij:

  • Veilig en gezond afslanken
  • Medisch voedingsadvies: cholesterol, insulineresistentie en preventie, maagklachten, darmklachten,
    hart- en vaatziekten, fertiliteitsproblemen, hormonale en menopauzale klachten, vermoeidheid
  • Bloedsuiker meting en analyse: lees meer 
  • DNA test: lees meer  
  • Bloedonderzoek – Fidlab.
    Het bloedonderzoek dat je alles vertelt over de nutritionele en hormonale balans,
    tot het risico op hart- en vaatziekten en jouw inflammatoire en stressbelasting.
  • SPORT: voedingsplan voor jouw sportieve doelstellingen of wedstrijd (recreanten, atleten en profs)
    Sportvoeding en supplementen: bekijk hier 
  • Gezonde voeding bij kinderen
  • Gezonde levensstijl aanleren

Blijf een levensgenieter

Mijn aanpak is innovatief met een vleugje back to basics

Niemand houdt een streng en restrictief dieet vol alsook het tellen van kcal is bullshit.
Ik wil je net veel voedingsmiddelen leren kennen en juist combineren.

Daarom is een duurzame aanpak met gedragsverandering in je eetpatroon uiterst belangrijk.
De 80-20 regel is een heel goede compromis. Tijdens de week gezond eten, veel water drinken en bewegen. 

Tijdens het weekend genieten van een koffiekoek, een glaasje wijn of een dessertje zonder je hierover zorgen te maken, is de balans die er moet er zijn! 

Klaar voor de start?

PROFICIAT! Je bent maar 1 klik verwijderd van een nieuwe levensstijl.

Advies en afspraak, plan ze nu online, klik hier

In de pers